Alla inlägg den 7 september 2015

Av amandahermansson - 7 september 2015 19:36

Hello alla kompisar! Har sen i onsdagskväll haft feber i några dagar, men nu återstår endast förkylning och en envis hosta.. Så, detta innebar att jag tränade idag, har vart i skolan (var även det förra veckan...)ja, allt är väl som vanligt då ;) haha. Men vet ni, jag har äntligen hittat alla mina noter som legat nerpackade i en flyttkartong sedan jag fixade mitt rum. Har letat och letat och nu har jag hittat hela bunten, så nu blir det spela av! Måste ju börja öva så jag kan imponera på min nya spellärare på onsdag (vilket jag förmodligen inte kommer göra, men ändå)

Bild från en av våra konserter i Kroatien. Alltså denna lilla pojke var så söt. Han kom fram och började dirigera när blåser spelade en låt. Hur söt är han inte!?!!

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards