Alla inlägg den 2 september 2015

Av amandahermansson - 2 september 2015 14:25

Så, efter en vecka i skolan har jag tröttnat och satsar på en modellkarriär istället. Skoja, men var ledig igår och idag för att göra ett jobb. Det är kul, men väldigt kallt och väldigt mycket väntan. Vi är på en jättecool location på Lidingö, vid sjön så ligger typ ett gammalt vattenverk. Det är inte så varmt där inne och vi plåtar utomhus.. Vi är sex modeller, och igår gjorde alla varsin bild, vilket innebär att det är myyycket väntan. Igår var det inte "min tur" förrän vid tre och samma sak idag. Menmen. Tyvärr så har jag dragit på mig en förkylning också :( kände att det var på väg redan i måndags, och efter att ha vart kall en hel dag så blev det ju inte bättre.. Men när jag kommer hem så ska jag ta en riktigt varm dusch och sen lägga mig under en varm filt.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards