Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av amandahermansson - 9 augusti 2015 23:40

Idag sken solen och imorse låg jag ute och läste faktiskt ut en bok som vi läste i skolan i våras... Har liksom inte tagit mig tid att läsa färdigt den, men nu äntligen haha. Sen var jag så dum så jag gav mig ut på en ganska lång springtur. Men det var egentligen liite för varmt för att springa. Marken brändes under fötterna och att jag tog med en vattenflaska hjälpte inte så mycket.. Så nästa gång ska jag springa ännu senare på eftermiddagen. Men idag hade jag inte tid att skjuta på det, för jag skulle hem till Julia. Blev lite stressigt då jag skulle hinna handla innan också, men jag hann precis i tid till vår traditionella halv åtta hos mig. Det var riktigt mysigt att få träffas igen då vi inte hunnit ses så mycket på sommarlovet.. När jag sen kom hem så packade jag lite inför imorgon, om jag inte skrivit det tidigare, så åker jag och mysan till Göteborg imorgon!! Det ska bli så roligt :):):) tre dagar med den finaste vännen i mitt liv <3

ni är också väldigt, väldigt bra!!

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards