Alla inlägg under juli 2015

Av amandahermansson - 8 juli 2015 23:46

Idag så är det en av (låter som jag har massor vilket kanske inte riktigt var sant..) mina bästa vänners födelsedag. Hela 18 fyller lissie idag och jag är så glad över att ha funnits vid din sida under fem av dem (okej vi kände ju varandra när vi var mindre och gick i samma simning och orkester, men jag räknar från sjuan då vi blev bra kompisar). Och ja, såklart hoppas jag att vi är vänner i flera, flera år till!! Grattis igen på födelsedagen älskade vännen!!

Det fick bli en fin bild ifrån Kroatien, eftersom min mobil är ny och jag inte har kvar några skämmiga bilder från högstadiet ;)

Av amandahermansson - 7 juli 2015 19:27

Nu sitter My och jag på tåget på väg tillbaka till Eskilstuna. Vi har spenderat en dag i Stockholm med bara shopping på listan. Och ja, vi har fått med oss en del hem ;) istället för att skriva om allt i detalj så lägger jag upp några bilder från dagen.

(intern skämt)

Av amandahermansson - 4 juli 2015 16:17

Efter att ha vart själv hemma med wilma i två dagar och inte gjort nånting så åkte hela familjen tillsammans med vår kusin, faster och farbror till kakslottet. Såklart fikade vi och sen gick vi ner till vattnet. Det var för kallt för att bada, men man kunde iallafall vara i med fötterna i nån minut ;) nu åker vi för att grilla lite hemma hos dem så vi höres!

Av amandahermansson - 2 juli 2015 13:39

Kan ju inte annat än o ha att jag är riktigt glad för att värmen äntligen har kommit till Sverige. Har gått och frysit sen vi kom hem från Kroatien, men nu kan man ju t o m ligga ute och sola!! Så härligt, och jaa, såklart är det i solstolen jag spenderar mina lediga dagar. Det enda som fattas är ett hav/pool att doppa sig i, men jag ska inte klaga ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards