Alla inlägg den 3 april 2015

Av amandahermansson - 3 april 2015 20:00

jag vet att jag har vart lite off här, men jag har verkligen tagit vara på ledigheten. Har knappt pluggat något alls, men som tur är så hade jag egentligen inte så mycket att göra (bara en spanskauppsats kvar...) så jaa, jag har gjort det jag aldrig har tid med annars, vart på stan och bio med emma (såg insurgent och den var superbra!!), vart på handboll  (guif), träffat my och sovit hos henne (som tur är så gör vi det ganska ofta) och igår var vi hos albin och spelade tv-spel. Idag var vi hos farmor och firade lite påsk med henne och kusinerna, igår kom också kusinerna från norge och dem träffar vi imorgon. Såklart så har jag även hunnit med (lite) plugg och även träning. I onsdags körde jag styrka (med vikter) för första gången på några veckor, eftersom jag har haft så ont i min tumme så trodde jag inte att det skulle gå, men det gick faktiskt ganska bra. Förutom träningsvärken jag har nu så har jag bara lite extra ont i tummen.. Ja och nu har jag skrivit tillräckligt för alla dagar som jag inte skrivit, så nu ska vi titta på lets dance :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards