Alla inlägg under mars 2015

Av amandahermansson - 15 mars 2015 20:50

Imorse när jag var ute och sprang så var jag tvungen att stanna till och bara njuta av solen och värmen, det var då jag tog de här korten. Det var så skönt och fint. Och när jag kon tillbaka hem så var jag i uterummet, där solen sken in, och gjorde ett styrke-pass, efter det så blev jag kvar en stund i värmen och om man blundade så kunde man nästan tro att det var sommar ;) aja, det är hursomhelst väldigt mysigt att solen börjar titta fram :)

Av amandahermansson - 14 mars 2015 21:52

Har pluggat hela förmiddagen idag.. Och lite på kvällen. Men så gick jag också med my och åt årets första slagsta glass. Sen åkte jag och pappa o hämtade american pizza och sen blev det mellokväll. Och nu sitter jag och håller tummarna för Måns Zelmerlöw :)

Av amandahermansson - 12 mars 2015 17:49

Passar på att slänga upp två bilder från förra våren, nu när solen har varit framme i några dagar så får man verkligen känslan att nu ät det vår! Så härligt :)

Av amandahermansson - 10 mars 2015 20:38

Ny dag, ny blus och nya tag. Ialla fall så tog jag tag i historiaplugget ;) slutade också tidigt så jag hann hem och plugga, träffa, my, träna lite och plugga lite mer..
I söndags så skypade vi en liten stund med Louise, vilket var så himla härligt! Saknar dig veery much bebis!!!

8/3

Av amandahermansson - 8 mars 2015 14:35


Av amandahermansson - 8 mars 2015 01:37

Grattis på födelsedagen världens bästa syster!! (fast jaa, klockan har ju passerat tolvslaget nu så egentligen är det inte din dag längre..) men grattis ändå ;) du vet att jag älskar dig så enormt mycket och jag hoppas att inte bara den här dagen utan även alla andra dagar blir toppen! Kram!

Av amandahermansson - 6 mars 2015 21:16

Är så skönt att det äntligen är helg. Och jag är så tacksam att vi fick göra vårt grammatikprov i spanska hemma över helgen, vilket var bra då jag inte kunde speciellt mycket.. haha. Så nu behöver jag inte sitta och plugga en fredagskväll ;)

Av amandahermansson - 5 mars 2015 20:27

Alltså när jag ser det här så vill jag bara gråta :'( om nån vill ta över mitt liv de kommande veckorna så är jag heelt okej med det!
Igår var jag och my och åt middag och såg cirkeln på bio, ett litet avbrott mot en just nu hektisk vardag. Egentligen så passade vi bara på när vi hade en ledig dag samtidigt ;) mysigt var det ialla fall ?

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards