Alla inlägg den 27 mars 2015

Av amandahermansson - 27 mars 2015 18:18

jag säger bara vad alla andra säger, ÄNTLIGEN är det påsklov!! (var det inte nyss sportlov?)

Alldeles strax så får vi lite gäster, men innan så hinner jag nog berätta lite om vad jag gjorde igår.

Igår var jag i Stockholm och gjorde en pressvisning för marimekko. Tro det eller ej, men dem har faktisk kläder, haha jag trodde typ att det bara var skålar och gardiner ;) Det var inte en så stor visning, men det var en mysig location och kul ändå. Vi var totalt 8 modeller och alla hade tre outfits var. Man gick in i två grupper (med fyra ivarje)och jag fick gå först två av gångerna :) *stolt* 

eftersom jag var tvungen att ta tåget 5.15 (och gå upp 4.30....) för att vara på plats ganska tidigt så var vi även klara tidigt. Vilket innebar att jag fick lite tid över innan jag tog ett tidigare tåg hem, så då gick jag och kikade lite i affärere och fick faktiskt med mig en tröja hem (och jag vet precis vad jag ska ha till så jag hoppas jag får tillfälle att använda den snart!) 

Det här är från i höstas, från plåtningen med FWSS. Eftersom vi fotade vårens kollektion så har kläderna precis kommit ut på deras hemsida (fallwinterspringsummer.com) och om inte den här klänningen vore så dyr så skulle jag lätt bo i den hela våren!!


me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards