Alla inlägg den 28 februari 2015

Av amandahermansson - 28 februari 2015 19:13

idag har jag namnsdag :) (så att alla vet) och även min mamma, min mormors brors fru, min vän och en massa andra som heter Maria. Tog en liten sovmorgon imorse då jag var hur trött som helst är jag kom hem igår kväll, men det var ialla fall jättetrevligt (låter vuxet att säga trevligt) och kul o mysigt att träffa lite fina människor :) 

efter min sovmorgon gjorde jag en spanskaläxa, som tog liite för lång tid så det blev lite stressigt att hinna till samlingen inför matchen. Vi förlorade med ett mål vilket känns riktigt surt då det bara är två mathcer kvar för vår del och denna förlust kan innebära att vi missar att kvala upp till division 1... menmen vad kan man göra åt det nu? Plugga lite matte, äta jordgubbar och titta på melodifestivalen ska jag göra ialla fall. 


me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards