Alla inlägg den 19 februari 2015

Av amandahermansson - 19 februari 2015 19:35

Idag och igår så var det soligt och jättefint väder så vi har passat på att ta lite fina bilder :) igår så var det verkligen perfekt skidväder, sol, någon minusgrad och ingen vind. Idag så var det ju som sagt sol, men det var plusgrader och det blåste skitmycket (dock inte kallt) så vi kom knappt nerför backarna, haha ;) Vi åkte även lite kvällsåk och det är lika bra jag berättar vad som hände så lissie får sig ett gott skratt när hon läser detta: Vi skulle ta singelkön i stolsliften upp för det var så mycket folk, när vi kmmer först i kön så finns det plats för oss båda och två till, så jag försöker åka på insidan av lissie så att nån annan kan följa med. Då hamnar jag med en skida i varje öppning och det fanns inte riktigt plats för att backa så jag tänka att då åker jag väl gränsle över. Men precis då så stängs portarna... Och där står jag.. och de som kom efter mig var redan tillräckligt många så jag hoppades att fler från singelkön skulle åka fram. Men nej, så jag får åka helt själv i en lift för sex personer när det är jättelång kö.... Gissa om jag skömdes? Och gissa vem som inte kunde sluta skratta? (JA, Lissie) 

           

jaa, vad gör man när man sitter själv i liften?(bjuder på en fin selfie ;) )

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards