Alla inlägg den 11 februari 2015

Av amandahermansson - 11 februari 2015 18:11

Anledningen till varför man inte ska plugga kvällen innan ett prov är för att man ska slippa självförtroendedippen. Imorgon har vi slutprov i matte 3c och jag gjorde det allra sista plugget nu. Men när man sitter och gör ett gammalt prov och så kan man inte de där sista uppgifterna med massa poäng, jaa, då sjunker ju själförtroendet lite.. Därför bestämde jag mig för att nu har jag pluggat färdigt ;) egentligen så är jag inte nervös, men jag blev lite nervös när alla andra pratar om hur nervösa dem är... Till och med på bussen hem så var det folk som pratade om matteprov :/ 

Nu ska jag gå och handla lite som jag kan äta under provet, vi ska ju ändå sitta där i 4 timmar :( Jag hoppas ialla fall att ingen fuskar, ettorna fskade nmligen på sitt prov för några veckor sen och alla fick göra omprov.. så jag hoppas alla naturare och teknikare i årskurs två inte fuskar ;) 

Jaja, sluttjatat om prov nu, ikväll ska jag titta på grey's anatomy och glömma allt vad matte är för en stund :) 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards