Alla inlägg den 8 februari 2015

Av amandahermansson - 8 februari 2015 20:06

hej hopp. har vart lite inaktiv här nu, men jag lägger min tid på lite viktigare saker. Typ skolarbete. Har pluggat heela dagen idag, förutom nu på kvällen när hela familjen åt mat framför "big hero 6". Alltså den var ju bra, men liiite för sorglig :(  (som vanligt grät jag...) haha, alltså jag gråter så lätt till filmer, det kan vara både sorgligt eller lyckligt, jag gråter oavsett ;) 

I lördgas så var jag i Stockholm (igen) gjorde bara ett litet jobb, hade bara en outfit och sen var det hela över. Det var flera modeller där och alla hade varsin outfit. Det var för en tidning som heter Rodeo Magazine. 

Jaa, och annar så har dagarna gått på som vanligt, skola, musik och träning. och imorgon fortsätter allt. Vi har filosofiprov :/ så jag ska läsa lite till på det innan jag går och lägger mig ikväll. Njut av söndagen mina vänner, imorgon är det måndag igen... ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards