Alla inlägg den 11 januari 2015

Av amandahermansson - 11 januari 2015 17:12

 

För några dagar sedan så vaknade vi upp till snö, Wilma hann åka pulka och jag gick en promenad med my och frodo (mys hund) i skogen. Jag tänkte att eftersom det kommit några cm så skulle det åtminstone ta några dagar innan snön smälte. Men där tog jag fel, redan nästa dag var allt borta igen :( Men igår kom det tillbaka och jag är faktiskt glad över att det äntligen har kommit snö!! :) Innan vår match igår (som vi vann) så var det lite snöflingor i luften, och när vi kom ut ur hallen så var det ganska mycket snö, haha jag bara babblar på om snö, men jag tycker det är så mysigt nu när det är vitt överallt. Fast det var ju rätt så kyligt när Wilma och jag stod o väntade på bussen idag, i en halvtimme!! Jag hade ju inte direkt någon känsel i ben och fötter när bussen äntligen kom.... 

Något mindre kul är ju min hög med skolböcker.. Nu har jag nästan bara fysik och psykologi kvar, det är i alla fall det viktigaste, och egentligen  borde jag skriva på det istället för här.. ;) så jag ska väl klicka upp word-dokumentet igen och fortsätta skriva om bipolär sjukdom, psykiska ohälsa och en massa olika perspektiv...

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards