Alla inlägg under december 2014

Av amandahermansson - 7 december 2014 21:51

Bjuder på den sista bilden, bara för att Kajsa gjorde så fina lockar på mig!!
Har vart i konserthallen idag och haft två konserter. Spelat bl.a med galdra och symfonin. Det var kul att göra en sådan här konsert igen, då det gav flera flashbacks till tiden på stålfors :/
Jaa och nu sitter jag här, med en söndagsångest större en någonsin... Har uppsatsskrivning imorgon. I fyra timmar (!!!) och på tisdag har vi biologiprov. Sen är det vara en vecka kvar till jullov och då har jag bara historiaprov och muntligt föredrag i spanska... Kill me...

Av amandahermansson - 6 december 2014 20:26

Tack för att jag fick dela den med dig kompis!! <3

Av amandahermansson - 5 december 2014 17:48

Jag har aldrig kollat på idol förut, det har alltid vart doobido som gäller (fast så är det fortfarande) och de avsnitt jag sett går lätt att räkna. Men i år så kollade pappa och jag på idol-audition för att få oss lite goda skratt ;) och ja, eftersom jag aldrig sett förut så ville man ju veta hur slut-audition gick till, och där så lärde man ju känna deltagarna och fick några som man hejade på. Och då var man ju vara tvungen att fortsätta titta och se hur det gick för dem. Nu är två av de jag hejade på från början kvar, i final. Och jag sitter och väntar med my. Strax ska vi äta och sen ska vi gå in genom entrén till globen och titta på finalen live (och ja, att one direction är där är ju en stor faktor till att vi sitter här då min bästa vän är deras största fan ;) ). Som jag sa, jag är förvånad att jag är här. Första året jag kollar på idol :)

Av amandahermansson - 4 december 2014 21:49

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGENEN JULIA!!!! :D
Hoppas du har haft en superbra dag!! Fast vi hade oförberett matteprov... (appen vägrar dessutom ladda upp bilder så du har tur som slipper en pinsam bild ;)
Efter en lång dag så blev det dock en glädjestund då vi skypade en stund med Louise :D ååh, som jag saknat att både se dig och höra dig.. Men trots det så går tiden fort och jag förstår att det är jobbigare för dig än för oss, även om du lever livet där borta på andra sidan Atlanten! ;)
Jaja, kram till er alla :*

Av amandahermansson - 2 december 2014 21:57

Obligatorisk (men ganska intressant) guidad visning på medelhavsmuseet innan vi fick dagen fri. Vi tog oss genom drottninggatan och åt lunch på pizza hut. Sen blev det lite mer shopping innan vi åkte hem igen.
Har också ett spännande samtal att berätta om lite senare :) för nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och sova i måånga timmar, skoja ska gå upp tidigt imorgon så det blir nog inte så länge som man önskade..

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards