Alla inlägg under september 2014

Av amandahermansson - 9 september 2014 15:32

Låt oss säga såhär, jag var ledig från skolan idag, men inte ifrån skolarbetet. Har pluggat matte, spanska, engelska och historia. Det var typ vad jag har hunnit med idag. Hade tänkt hinna med lite annat också, men det får bli en annan dag. Nu ska jag äta och lite och åka till orkestern. Men trots att jag har pluggat så mycket idag så var det skönt att slippa gå till skolan (förutom de 20 min som utvecklingssamtaler tog) eftersom jag vaknade snorigare än igår och med huvudvärk...

Av amandahermansson - 7 september 2014 20:36

Lite bitter över dagen, men sett över hela helgen och Gela lagets insats så tycker jag att vi har gjort det bra, trots omständigheterna..
Imorgon, skola, tisdag utvecklingssamtal men förutom det inga andra lektioner. Ska bli skönt med en ledig dag mitt i veckan :)

spanien <333333

Av amandahermansson - 5 september 2014 19:53

Igår så var vi på ett möte med laget och delar av föreningens styrelse för att försöka få rätsida på varför vår huvudtränare har fått sparken. Vi gick därifrån med fler frågor än svar. Riktigt tråkigt och jag är inte ensam över att vara både arg och ledsen. Trots detta så var vi tvungna att ta tag i helgens cup där just vi är arrangörer. Ingen hade väl egentligen lust att spela igår men idag var det ändå ett glatt humör och vi gjorde en bra match som vi vann med två mål.
Själv så var jag jättenervös för jag har inte spelat någon divisionmatch förut, men det gick faktiskt bra, som tur var ;) haha.
Nu ska jag äta mat och titta på doobidoooooo

Av amandahermansson - 4 september 2014 11:24

Av amandahermansson - 3 september 2014 21:48

Haha, trots att jag skrev att sommaren officiellt var över så gick vi igår till slagsta glass och idag hade jag ballerinaskor ;) men det var ju faktiskt fint väder idag :) och just därför så var jag inomhus hela dagen, i skolan, som vanligt. Imorgon är det första galdra och första spellektionen. Även sista träningen innan Ica maxi cup i helgen, hoppas förstås att alltihop kommer gå bra!
Nu är det sista tjejkvällen här hemma, imorgon kommer pappa hem från norrland, så ikväll tittar vi på ghost whisperer tillsammans.
Hade också min coola vän över, vi var jätteduktiga och pluggade (efter att vi tittat på teen wolf)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards