Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av amandahermansson - 22 augusti 2014 16:46

I onsdags så var jag på sjukhuset och gjorde något som heter gastroskopi, med detta innebär att man går ner med en slang i magen för att kika runt lite. Nej, det gjorde inte ont, jag var sövd så det var ingen fara. Varför gjorde jag då detta? Jo, för att försöka få något svar på varför jag (lite för ofta) får ont i magen när jag har ätit. VId första anblicken så hade det sett bra ut, men läkarn tog några prover så på det får jag nog vänta för ett svar.. 

Hur som helst, den här helgen har jag fullt upp, ska åka fram och tillbaka mellan träningslägret i kungsör som är i helgen. det börjar med en träning ikväll, och efter det ska jag hem till louise för en sista kväll med henne innan hon åker till USA på tisdag, i ett år!!!! 

Sen imorgon bitti är det kungsör igen som gäller, ända fram till efter sista träningen på em, då jag och emma ska tillbaka till Eskilstuna för att vara barnvakt över natten och söndag fm. På söndag hinner jag förmodligen inte tillbaka och träna... Föräldrarna till barnen kommer hem vid 12 på fm och kl. 13 ska jag vara på en spelning med Galdra.. 

Alltså ett väldigt hektiskt schema för mig den här helgen.. Med start om ca 20 min :/ såå, om ni har tur så får jag lite tid över till bloggen, om inte ha en trevlig helg allihopa!! ♥

juste, glömde jag säga att jag måste plugga matte också? skolan har ju börjat.......

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards