Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av amandahermansson - 8 augusti 2014 20:36

Men nu är vi hemma. Vi har haft en underbar vecka och verkligen njutit av en semester. Även bloggen fick semester, det fanns ju wi-fi på hotellet, men mobilen är ju inte det första man tar med sig ner till poolen. Och just därför har jag knappt rört mobilen under den här veckan (trots detta har den laddat ur varenda natt?..) och just därför så har jag väldigt få bilder också.. Lite tråkigt, men så fick det bli den här gången.. (:

På måndag är det sista veckan på sommarlovet och jag har lite småsaker inplanerade typ varje dag, haha jag var tvungen att kolla kalendern för att ens ha en susning på vad jag skulle göra ;) bla. så ska jag träffa en massa fina vänner, träna, men även hinna med ett besök både hos optikern och på sjukhuset.

Nu får ni se lite bilder, bara så att jag kan få njuta lite extra utav veckan som vart.
För den var awesome.

poolen dagtid. Sista dagen så fick vi nästan 20 pers att göra bomben från denna kant. Kan säga att vattnet skvimpa över kanten.

poolen och hotellet precis innan det blir mörkt. Hotellet hade tre "delar/hus" som låg lite utspridda, vi bodde i den här delen, huvuddelen, precis ovanför restaurangen.

och så en matbild på hela gänget :)
Fler bilder kommer, kanske imorgon eller nångång under veckan, eller nån annan gång ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards