Alla inlägg under juni 2014

Av amandahermansson - 19 juni 2014 13:54

Hela sjutton år är jag nu.
Kan inte att riktigt fatta att tiden går så fort och blablabla. Ska njuta av den här dagen idag, min dag

Fick dessa mysiga haremsbyxor av la familia imorse, eller som jag brukar kalla dem, "pösbyxor" ;) (det är dock inte min outfit för dagen ;

My och jag skulle ha födelsedagspicknick, men eftersom det regnade ganska mycket så blev der inomhus. Väldigt mysigt det med!!
Tack för att du förgyller mina dagar bästavän <3

Av amandahermansson - 17 juni 2014 09:39

Sommarlov som sagt, när jag vaknar tänker jag på "vad behöver jag plugga idag?" sen kommer jag på att jag inte behöver plugga för det är ingen skola på flera veckor :)
På grund av detta så är inte att blogga prio ett, utan det blir när jag hinner och känner för det.
Igår städade Emma och jag och tjänade lite pengar och på kvällen så repade vi inför midsommar. Idag skulle jag ha åkt till Stockholm för ett jobb, men då det var för dåligt väder så blir det i början på nästa vecka istället. Så pappa och jag åker till farmor istället.

Av amandahermansson - 16 juni 2014 13:45

           

saknar er mina fina vänner ♥

Av amandahermansson - 15 juni 2014 13:53

Pappa har hjälpt mig att lägga in alla mina bilder i mobilen på ett usb för att sen få in dem på min dator. Då det krånglat tidigare för mig så har jag nu fått in de närmare 2000 bilderna på min dator. Välbehövligt så jag kan rensa och radera många ifrån mobilen. när vi var på semester nu i veckan så fick jag fullt minne och kunde efter ungefär halva veckan bara ta ca 20 bilder... Men nu är problemet löst ;) 

Av amandahermansson - 14 juni 2014 22:02

men hemma bäst. Det ska bli skönt att få lägga sig i sin egna säng och sova. Har haft en väldigt bra vecka på västkusten med mormor, morfar och Emma. Tack!

Av amandahermansson - 13 juni 2014 19:17

Haha, även bloggen fick några dagars semester :) medans bloggen hade semester så var vi på Tjolöholms slott och Liseberg, gick runt i Falkenberg och försökte bada och äta lunch på stranden men der var för kallt i vattnet för min del (men Emma och morfar badade) och det blåste för mycket så det kom sand överallt och vi fick ta lunchen på ett annat ställe. Idag åkte vi till Halmstad och Tylösand, men det blåste väldigt mycket även för så det blev inget bad och picknick i buskarna ;)
Nu har vi städat och packat, imorgonåker vi hem och på vägen stannar vi hos gammelmormor och äter pannkakor :)

Av amandahermansson - 10 juni 2014 21:28

Eftersom solen sken och det var supervarmt så blev det stranden hela dagen. När vi spelade minigolf så var Emma och jag barfota så vi har lyckats bränna oss på fotsulorna... Och kanske pyttelite på ryggen ocskå ;) haha.. Hur som helst så var det en jättefin sandstrand och även här väldigt långgrunt, dock så var det iskallt i vattnet. Men på eftermiddagen så var det ganska skönt med ett svalkande dopp :)

charmig bild, jag vet...

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards