Alla inlägg den 23 juni 2014

Av amandahermansson - 23 juni 2014 19:24

Vi gick upp typ mitt i natten, jag fick ialla fall jordgubbar i yoghurten innan vi åkte ;) för att göra det så enkelt som möjligt (för mig själv) när jag förklarar personerna som var med så var det jag och en annan modell som hette Rasmus. Sen var det stylisten som var grundaren till märket/företaget Nor Aoutonom tillsammans med en annan kille som också var där, vars lägenhet vi var i när vi gjorde i ordning allt (jag tror ialla fall att de två låg bakom alltihop). Sen var det en fotograf också, såklart ;) 

När vi hade gjort iordning allt så åktte vi med bil ca 3 min och kom till ett parkeringhus där vi skulle ta bilder på takvåningen. Det var svinkallt och jag hade tunna byxor, öppna skor (som jag fick värsta köttskavsåren av...) och t-shirt (ibland) och för det mesta en rock/kappa över. Vi hade ganska tur med vädret då det bara kom en kort regnskur och sen slapp vi bli blöta, haha. Det blev dock en del väntande på att solen skulle komma fram ;) 

De flesta av bilderna är tagna när man går, så det blev en hel del vändor fram och tillbaka på det där taket, haha. men det var även en del porträttbilder och då behövde man inte gå så mycket. //Vilket jag var glad över efter ett tag då det gjort ont att gå i skorna pga. mina skavsår... //


Detta blev ganska långt, men jag tror att ni är lite nyfikna på vad som hände, eller hur? ;) 

Såklart så kommer jag att länka till nischs hemsida så fort jag ser att några bilder har kommit upp :)

//För er som tittade på hemsidan igår så kanske ni undrar varför det bara finns några få bilder från varje plåtning när man tar flera hundra. Man väljer ut nån/några bilder från varje plåtning, oftast en från varje outfit. Jag menar, tänk hur mycket bilder det skulle finnas på varje modells portfolio om verkligen alla bilder las upp där.. Ingen skulle ens orka kolla på de 15 första :)  //

Av amandahermansson - 23 juni 2014 06:01

Imorse var jag uppe före tuppen. Gick upp kvart i fem... Vem var det som sa nåt om sommarlov?? Haha..
gillade ni bilderna? :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards