Alla inlägg den 22 juni 2014

Av amandahermansson - 22 juni 2014 16:40

NU, har nisch fixat färdigt med sin hemsida och jag har fått en egen profil(okej, det var ett tag sen..). Men nu har det kommit upp 3 bilder från min första plåtning. De är de här två plus en till, ni behöver inte mobba kläderna eller frisyren. //Kan ju bara säga att jag hade peruk och typ 15 klädesplagg på varje outfit.. Och att jag aldrig skulle ta på mig något liknande...//

Jag fick se resultatet (utvalda bilder från varje outfit, ca 7st) i början av juni, jag vågade inte lägga ut några bilder här men nu när jag vet att de finns ute på nischs hemsida så kan jag ialla fall visa er de här tre :) Om ni vill så kan ni titta på nischs hemsida här; www.nischmanagement.se


//För er som undrar vad det var för jobb så var det ett för att både jag och fotografen skulle få bilder till våran portfolio. Det var alltså inte för något speciellt klädesmärke eller affär. //

   

 


Imorgon ska jag till stockholm kl.7 (!!!) och göra en plåtning för märket Nor Autonom. Det skulle tydligen regna på eftermiddagen och eftersom vi ska vara utomhus så behövde de börja så tidigt som möjligt...Jaja, det är bara att le och vara glad, och göra det bästa av situationen. :) 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards