Alla inlägg den 8 juni 2014

Av amandahermansson - 8 juni 2014 18:23

Hello, jag lever!! Emma och jag trillade inte ner bland stenarna och vi drunknade inte när vi badade ;) haha, hur som helst, det är väldigt dålig teckning i stugan vi bor i, så jag passar på nu när vi sitter i bilen på väg tillbaka efter dagens utflykt. Vi tog oss in till Falkenberg (stugan vi bor i ligger lite utanför) och så tittade vi lite på stranden och sen åkte vi vidare till ett naturreservat. Men det slutade med att vi kom till en fin strand där vi stannade tills nu. Solen sken och det var väldigt långgrunt.
Får se vad vi hittar på imorgon, om vädret är lite sämre så blir det nog Ullared :)

I naturreservater så gick man först längs en stig bredvid en massa kossor, sen kom man ut till två stenpirar formade som ett U med vatten emellan, som tur var så var det lågvatten så vi kunde gå där(som på första bilden), det fanns även tusentals och tusentals med snäckor, både på land och i vattnet. Såklart så fick vi med oss några därifrån och såklart så gick vi ut på båda pirarna :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards