Alla inlägg den 7 juni 2014

Av amandahermansson - 7 juni 2014 13:15

Fast det var visst till Falkenberg vi skulle.. ;)

Av amandahermansson - 7 juni 2014 13:00

Jag, mamma och Emma på båten på väg till Danmark


Vi saknade våra nallar så vi kramade en som såg lite ensam ut ;) 

   

När vi gick runt andra dagen så kom vi till en stor park där det fanns en lång och fin rododendrohäck (de lila blommorna) alla blommor var utslagna och det var nästan ett måste att ta bilder framför den. Emma ville inte ,som ni kanske ser, vara med på bild först. Men till slut så fick vi några fina bilder :)

Kjolen som jag har på mig på bilden köpte Emma och jag i en affär som hade utförsäljning och när vi såg den här kjolen så hade vi inte hjärtsa att lämna den kvar. Så vi provade den och den var helt underbar. Så himla fin och skön och ja, typ helt perfekt ♥

 

Här är de sista bilderna ni kommer att få se ;) de här är från picknicken i slottsparken. 

 

Just nu så sitter Emma och jag i bilen med mormor och morfar på väg mot nästa semester. En vecka på västkusten i Falsterbo. Bra start på sommarlovet.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards