Alla inlägg den 17 april 2014

Av amandahermansson - 17 april 2014 22:01

Av amandahermansson - 17 april 2014 13:23

Igår var jag och storhandlade, ikväll ska vi ha tjejkväll så vi behöver lite att äta så vi kan hålla oss vakna ;) 

Både igår och idag så har jag hållt på med det muntliga föredraget till svenska nationela nästa vecka. NU är jag äntligen klar, tror och hoppas jag.. Så nu är det bara att öva in det så det sitter :) 

Annars så händer det inte så mycket, sitter mest ute på altan och myser. Tränade dock lite med Emma i morse, är fortfarande förkyld så det blev bara lite styrka, men bättre det än inget! 

Nu ska jag gå tillbaka till uterummet och förmodligen läsa eller pussla (socialt liv jag har, är ensam hemma också då mina padres jobbar och Emma nyss stack ner på stan, och Wilma är på fritids) var tvungen att gå in och skriva detta inlägg (som knappt är läsvärt, babblar ju bara..) då det var för ljust ute så det enda jag såg på skärmen var min egna spegelbild, och tro mig, inte så vacker syn ;) 

hihi, hittade denna bild på lissie, mig och louise. Det var för ca två år sen när vi hade ett av våra harry potter marathon :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards