Alla inlägg under oktober 2013

Av amandahermansson - 7 oktober 2013 16:18

Suck. Skrev nyss ett inlägg som inte ville läggas upp.. Ännu mera suck. Jag har biologiprov imorgon, två timmar innan jag egentligen börjar på tisdagar. Vilket innebär att jag inte får någon sovmorgon :(
Men mu ska jag träna :) så plugga och klaga får jag göra någon annan gång ;)

Av amandahermansson - 5 oktober 2013 17:41

Idag har vart en bra lördag. Har hunnit med mycket. Har pluggat och spelat fiol. Bakat muffins till symfonin, åkt och lämnat dem i konserthallen och sedan gått en sväng på Tuna park med mamma. Tänkte köpa en stickad tröja, men ändrade mig i sista stunden ;) Åkte hem igen, dammsög hela övervåningen och spelade fiol igen, denna gång med Emma. Nu är vi i full färd med att göra egna pizzor och efter det blir det lite mys innan jag ska ner på stan för en spelning med galdra.
Jättekul för er att veta, men det är vad jag har haft för mig en regnig lördag som denna :)

visserligen en tisdags-bild...

Av amandahermansson - 4 oktober 2013 19:57

mys med mammsen och pappsen framför doobidoo ♥

 

Av amandahermansson - 4 oktober 2013 15:00

kunde inte bli bättre <3

Av amandahermansson - 3 oktober 2013 15:51

Är på väg till stålfors för spellektion och galdra. Har gått runt i mina nya höstskor idag, och jag har skapligt ont nu kan jag ju säga.. :/

Planerna inför helgen då, Iimorrn, äntligen fredag men även ett spanska prov. Repetition från nian men ändå. Sen är det plugghelg som gäller. Har tre prov de närmaste två veckorna sim behöver lite plugg.. På söndag får vi se om jag åker upp till Stockholm. Pratade med Stockholmsgruppen i tisdags. Om inte så har vi match i sporthallen :)

har idag detta linne på mig, men tyvärr är det alldeles för kallt för shorts.. :(

Av amandahermansson - 2 oktober 2013 17:06

Simmade 40 längder (25m), trampa vatten 4x1 min samt 45 armhävningar var vad man skulle klara av för att få B(det högsta) så det var vad de flesta gjorde.
Nu sitter jag på biblioteket och pluggar i min ensamhet. Träffade my här men hon skulle vidare. Hur som helst ska jag snart hem, har ju träning ikväll, som slutar halv tio....

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards