Alla inlägg under oktober 2013

Av amandahermansson - 13 oktober 2013 13:32

men det blir nog bra.
Hade jättemysigt igår. Mellan det att Erik och jag agerade springpojkar så satt vi ute och åt tårta och pratade. Supermys <3
Hade ju egentligen orkesterrep, men eftersom Erik följde med oss hem och sov här så blev det andra planer, vilket inte gjorde nånting :)

Ikväll ska vi till Simon och William och planera vår semester nästa sommar, är ganska peppad, såklart röstar jag på Spanien! ;)

Tack för helgen bästa kusin

Av amandahermansson - 12 oktober 2013 13:34

Ska man på 70års kalas så får man vara finklädd, jag älskar att klä upp mig och brukar inte ha så svårt för att välja kläder. Kan ta i stort sett vilken blus som helst och sen vara klar.
Idag hade jag dock lite problem.. Hade bestämt mig innan för att ha mina nya vinröda byxor (från ellos.se) men ångrade mig nästan och tog en klänning. Men sen körde jag på säkra kort och tog en blus ialla fall ;) men men, det blev väl bra det med. Wilma blev ialla fall vi söt som helst när jag lockade henne, en riktig liten prinsessa. <3

Av amandahermansson - 11 oktober 2013 14:31

Idag fyller min farfar 70, grattis till dig!

Ikväll kommer min faster och blir nattgäst hos oss. Så om jag tränar ikväll eller inte återstår att se. Har lite läxor att göra men är klar med det mesta. Idag hade vi ett so prov som förhoppningsvis gick ganska bra. Fick även reda på resultatet från spanska provet, och det var bästa tänkbara :)

Av amandahermansson - 10 oktober 2013 15:42

Har vart på vårdcentralen och kollat min höft och rygg. Har ju haft ont när jag springer och går och det har inte direkt blivit bättre. Fick en remiss till röntgen, men han visste inte riktigt vad de kunde vara, så vi skulle även gå till en sjukgymnast.

Nu ska jag hem och äta lite mellis och sen till stålfors för spellektion och galdra.

Av amandahermansson - 9 oktober 2013 18:19

Ligger på sängen och läser, har gjort matte, behöver plugga so och ska spela fiol. Om typ en och en halv timme har jag träning som slutar vid halv tio, detta innebär att jag kommer missa första avsnittet av den nya säsongen med Grey's anatomy... Så därför tänkte jag se om jag hinner kolla på det innan träningen :)

Av amandahermansson - 8 oktober 2013 19:16

sitter och pluggar samhällskunskap. Jättekul. 

Har vart hos mormor och morfar och ätit tårta och firat morfar. Grattis till dig igen. :) 

 

ungefär såhär känner jag just nu... men har man valt natur så har man ;)

Av amandahermansson - 8 oktober 2013 07:39

Trots att det är alldeles för tidigt så är jag redan uppe. Har som sagt biologiprov halv nio...
Eftersom klockan inte är speciellt mycket så har jag ingen outfitbild så det får bli en gammal bild, men med samma blus. Detta var för ca ett år sen.

Idag fyller min älskade morfar år, grattis till dig morfar! <3

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards