Alla inlägg den 12 september 2013

Av amandahermansson - 12 september 2013 19:45

Känns som att jag har tappat lite blogginspo. Har kommit igång med skolan, har fullt upp med skola, plugg, träning, orkester och spellektioner x2, då jag även börjat ta lektioner för viola :D  Vill inte bara ha massa outfitbilder och inlägg såsom: idag har jag vart i skolan, vi jobba matte, lunchen va helt okej och bla bla bla. Men när detta är vad min vardag består av är det svårt att komma upp med nånting nytt. Det enda jag gör är ju att gå till skolan, komma hem, plugga matte, åka och träna och sen dö i soffan på kvällen...

Hjälp mig, vad ska jag blogga om???


Nu ska jag mysa med mamma ♥ ps. min fot har somnat... ;)

Av amandahermansson - 12 september 2013 13:00

För att min klasskompis bloggade och jag tyckte att hennes blogg var superfin och att det verkade så himla coolt att blogga. Hon hjälpte mig att fixa en egen blogg och sen dess har jag varít fast ;)


Om ni vill se hennes blogg som den var då (i sjuan/2011) så tryck HÄR. 

Om ni vill se hennes blogg som den var för ca ett år sen, tryck HÄR.

Om ni vill se hennes blogg som den är nu, tryck HÄR.


tack ebba för att du fick mig att börja blogga.

Av amandahermansson - 12 september 2013 12:28

Cyklade till skolan i värsta dimman, höll på att förfrysa fingrarna.. Iskallt :/
I em. ska jag handla med morfar, torsdagstradition <3, sen är det spellektion och höstens första galdra rep :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards