Alla inlägg under augusti 2013

Av amandahermansson - 17 augusti 2013 17:02

Just nu sitter vi på en pizzeria i Hälleforsnäs och väntar på mat. Vi har avslutat en runda inne på lager 157 och fyllt på med lite grejer i garderoben ;) ikväll ska vi se på musiksalen "tillbaka till den förbjudna planeten" som Maria är med i, det är den sista föreställningen så jag hoppas de bjuder på en riktig show! ;)

Av amandahermansson - 16 augusti 2013 17:22

Hos min pappas jobbkompis som fyller år idag. Jag har på mig en favorit ur garderoben (skjortan från lager 157) och en ny kofta från Lindex uppe på det. Svarta jeans och ballerina.

Av amandahermansson - 16 augusti 2013 13:16

vilar för att bli av med huvudvärken...

Av amandahermansson - 15 augusti 2013 18:05

Har spenderat dagen i Uppsala mes tjejerna i familjen. Emma spelade en beachhandboll cup (som de vann) och jag, Wilma och mamma var supportrar. Vi tog även en promenad på gågatan och jag köpte ett linne på new yorker och ett par gröna shorts till my :)
Nu är vi i bilen, är alldeles strax hemma igen, och jag har inte i huvudet. Har mått illa idag också... Så himla tråkigt att börja höstens säsong med en ny hjärnskakning...

Av amandahermansson - 15 augusti 2013 08:27

//jeans-lager157//linne-HM//kofta-vila//väska-HM//

Av amandahermansson - 14 augusti 2013 11:36

Denna outfit åker på igen då jag strax ska till Louise för lunch. Halv åtta hos mig blev lite tidigare ;)

Igår innan vi åkte hemifrån så ringde en snubbe från modellagenturen som kontaktade mig i söndags. Han ville väldigt gärna träffa mig så jag antar att det snart är dags för en liten tur till Stockholm :D

Av amandahermansson - 13 augusti 2013 15:52

Snart är der dags för höstens första galdraspelning. Klockan 18.30 på rademachesmedjorna här i stan är det allsång och då ska galdra spela några låtar, har ni inget vettigt för er så ta er dit!! :)

bild från en spelning tidigare i våras på delar av Galdra. De som inte är med på bilden är jag (som tog kortet) och en kille som spelar gitarr och står bakom pelaren.

Detta är vad jag har på mig ikväll, blus och jeans. The typical Amanda ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards