Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av amandahermansson - 30 augusti 2013 16:39

Nu kommer det, inlägget som ni gått och väntat på, inlägget som JAG har gått och väntat på att få skriva. Och nu får jag äntligen göra det. Nu är jag officiellt modell för Stockholmsgruppen. De kommer under helgen att göra en profil åt mig på deras hemsida i ''gruppen'' New Faces. Så det är bara att hålla utkik på deras hemsida (ni hittar den HÄR), självklart kommer jag att länka direkt när jag ser att det har kommit upp!


Och vad händer nudå? Jo, New Faces består av nya unga modeller. Modeller som går i skolan och är nya i yrket. När man gått ut skolan och har mer tid till att resa och kan ta modellandet till en högre nivå så blir man uppflyttad till en annan ''grupp'', tex. development eller commercial. Så det jag kan göra nu är att vänta på att ett jobb ska dyka upp hos Stockholmsgruppen som de tycker passar mig, vilket jag såklart hoppas att det gör inom en snar framtid!  

hihi, det här är jag just nu:  


 

Av amandahermansson - 30 augusti 2013 12:54

SEN: UPPDATERING OM STOCKHOLMSGRUPPEN!!

Av amandahermansson - 30 augusti 2013 09:12

Just nu så vill jag bara lägga mig i min säng och dra täcket över huvudet och sova igen. Inte alls pepp på att åka till Stockholmsgruppen och göra samma sak som de två senaste gångerna jag vart där. Hade hoppats på att träffa Nisch, den andra agenturen, men de var tyvärr upptagna idag så vi får åka upp en annan dag.
Sen vart morgonen inte den bästa, trots studiedag fick jag inte sova länge, vi ska va i Stockholm klockan tio, men så fick pappa en körning till Stockholm. Så nu sitter vi i en buss med några amerikaner som också skulle till Stockholm.. Vi lär inte vara där till tio...


Vill också säga grattis till världens bästa pappa som fyller åt idag!! GRATTIS PAPPA!

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards