Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av amandahermansson - 11 augusti 2013 19:33

När man stannar bussen för att gå in med hela laget på en bensinmack och köpa korv klädd i mjukisbyxor, tjocktröja och sporttofflor. Alla är supertrötta och man känner sig som fräschaste människan på jorden efter en helg med många träningspass. DÅ kommer det fram någon och frågar om man är modell. Man blir helt paff och vet inte riktigt vad man ska svara, när hon sedan vill ta ett kort på en så hon kan visa sin agentur, och man står där sin korv i ena handen och vet inte vad man ska göra. Helt sjukt. Där står jag. Tänk att JAG, står där. Upplever samma sak som hände för nästan exakt ett år sedan. JAG, som sedan ett år tillbaka har haft en konversation med en modellagentur (/min pappa). Det är JAG som står. JAG, inte nån annan.
#heltsjuktsåjagfattarinte

Av amandahermansson - 11 augusti 2013 09:08

Igår hade vi en tävling då vi gick runt i Lysekil och samlade saker, bla maneter. Tyvärr så vann inte mitt lag :( (delad sista plats...) haha, men idag tar vi nya tag och vinner våra matcher istället! Vi har tre matcher, jag ska spela en av dom. Igår fick jag en boll i ansiktet och och det skulle bli en ny hjärnskakning så skulle det inte va så kul.. Så därför tar vi det osäkra före det säkra och jag tar det lite lugnt idag.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards