Alla inlägg den 20 juni 2013

Av amandahermansson - 20 juni 2013 11:00

Just idag så befinner jag mig en en av världens stora städer. Nämligen Barcelona. Medans jag är här och tar del av alla häftiga grejer så tänkte jag att ni där hemma kunde få ta del av några av mina favoritplagg.


Jag älskar blusar. Å detta är inte en underdrift. Går in på hm, kommer ut med en ny blus ;) Samtidigt, så tycker jag det är otroligt skönt att gå runt i mjukisbyxor och tjocktröja. På vardagar när jag kommer hem så är det första jag gör att byta om till adidasbyxor och t-shirt.Tar av mig alla smycken och sätter upp håret i en fläta. Såå skönt!


Nu ska jag visa er tre plagg ur min garderob (den delen av garderoben som består av blusar och skjortor (d.v.s. den största delen av garderoben) ) som jag trivs i och tycker mycket om.

1. Denna skjorta kommer från Lager157 ooch gillas stort! Brukar växla med uppsatt och utsläppt hår när jag använder den då jag tycker det passar bra med båda.

2. Det här linnet är en ganska så ny favvo, köpte den i vintras, men valde att spara den till sommaren. Linnet är även det från Lager157 och följde med till Spanien.

3. Den här vita blusen kommer från Bondelid, men är även den köpt på Lager157 ;) haha, många av mina blusar är just därifrån. När jag kom dit i höstas så var det nästan som himmelriket. En hel låång vägg med bara blusar! Såå, det blev nog nästan halva väggen med hem ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards