Alla inlägg den 19 juni 2013

Av amandahermansson - 19 juni 2013 10:00

Idag så är det första gången på 16 år som jag inte firar min födelsedag hemma tillsammans med min familj. Idag firas den i spanien med en massa fina människor. Det är ju ganska bra det också.

Under det senaste året har det hänt så otroligt många saker, både bra och dåliga. För att rabbla upp några så kan jag ju börja med Stockholmsgruppen, hjärnskakning, 10 års jubileumskonsert med musikklasserna,  julhelg med massa magsjuka (jag klarade mig dock), nyårsafton med fina vänner, operation på lillfingret och gips i tre veckor, avslutningskonsert, Riga, berlin och så tillsist Spanien. Under allt detta så har jag avslutat grundskolan med jättebra betyg som jag är nöjd över och lämnat högstadiet och kusikklass 9k bakom mig. I höst väntar Naturvetenskaps programmet på Rinmansgymnsiumet. En ny skola och en ny klass. Och jag tänker göra det bästa av de tre åren jag har kvar i skolan innan jag pluggar vidare, förmodligen till barnläkare.
Detta är ett senare bekymmer och idag tänker jag inte bry mig om dem. Idag ska jag ha kul med mina vänner i Waterworld och sedan avsluta kvällen med en konsert. Förhoppningsvis lite tårta och presenter.


Idag fyller jag 16 år.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards