Alla inlägg under april 2013

Av amandahermansson - 14 april 2013 21:18

Glömde visst skriva bland det viktigaste jag gjorde idag. Pluggade i typ två och en halv timme och spelade fiol i typ en femtedel av två och en halv timme.

Av amandahermansson - 14 april 2013 21:09

Så slappar jag inne, städar mitt rum. Åker till Tuna park med mamma och Wilma och äter glass. Tittar på en husvisning och handlar med pappa, läser bloggar och tittar på vampire diaries innan jag slutligen sätter mig i soffan, äter choklad och tittar på mästarnas mästare, fast jag egentligen vill se the mentalist. Men eftersom programmen går samtidigt så måste jag välja. När mästarnas mästare är slut borstar jag tänderna och går och lägger mig. Fast först går jag in till Wilma och fascineras över hur söt hon är där hon ligger i sin säng och sover, sen kramar jag om henne och pussar henne på kinder och då vänder hon sig om. När jag har gått in i mitt rum och krupit ner under mitt täcke så frågar pappa när jag ska upp imorgon och jag svarar: kvart i sju. Sen släcker jag min sänglampa och lägger mig tillrätta. Innan jag sluter ögonen så tänker jag på vad jag ska ha på mig imorgon och kommer på att jag sa till Julia att jag skulle ha min svarta skjorta. Till sist så önskar jag väldigt mycket att Stockholmsgruppen ringer imorgon.

Av amandahermansson - 13 april 2013 13:55

På väg till Stockholm, ska spela semifinal i Stockholmsserien. Träffade my en stund på förmiddagen och kikade på några avsnitt av teen wolf :)

Av amandahermansson - 12 april 2013 18:43

Ska mysa i min nya svenska mästaretröja och titta på vampire diaries innan lets dance börjar. Under tiden så får ni ta del av bilder från de senaste dagarna.

:'(

Av amandahermansson - 11 april 2013 12:20

Har nu gjort färdigt skolkonserten och är på väg hem. Känns ganska tråkigt att det här var våran sista konsert tillsammans som musikklass. Vissa kommet säker göra konserter ihop igen, men det här var sista gången som 9k. Älskade 9k. Nu ser vi fram emot Berlinresan om en månad!

Av amandahermansson - 9 april 2013 20:46

Eller, dagen innan konsert. Och jag tycket inte det är lugnt. Känns lite hastigt att det är redan imorgon, hade gärna skjutit upp det en vecka.. Men imorgon är det dags. Fast på ett sätt så är det lugnt, speciellt eftersom jag sitter i soffan och chillar ;)

OM NÅN VILL BOKA BILJETTER, HÖR AV ER TILL MIG SÅ FIXAR JAG :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards