Alla inlägg under april 2013

Av amandahermansson - 23 april 2013 09:02

Mamma skjutsar mig till skolan idag, så då hann vi fixa till mitt hår lite. Kul att intr alltid komma till skolan med spikrakt hår, utan ibland Luca till det lite. Även om dessa få lockar kommer att försvinna innan dagen är slut..
Hela dagen idag så ska jag vara i skolan, efter skolan är det orkester och efter den så ska jag och pappa jobba i garderoben då det ät en konsert. Så, mer uppdatering väntas under dagen :)

Av amandahermansson - 22 april 2013 19:55

Sliten tjej som klarat sig igenom hela skoldagen i rutig blus med spets på ryggen avslutade dagen med att äta slagsta glass tillsammans med tjejorna. Lovely.

Av amandahermansson - 21 april 2013 15:18

Helgens tre förluster och en vinst i sista matchen resulterade i en sjunde plats. Sjunde bästa 96-laget i Sverige, och då är vi 97:or! Sjukt bra alltså! För 98:orna gick de lite bättre, de kom ända till final men slutade på en andraplats. Även guif herrjuniorer(95:or) slutade som tvåa. Nu väntar två veckors handbollsvila och efter det två resor veckorna efter varandra, Riga och Berlin :) 

Av amandahermansson - 18 april 2013 19:59

Som ni kanske vet så är jag ledig från skolan imorgon, detta för att sätta mig i bussen tillsammans med laget och åka ner mot Norrköping och spela steg 5 i sm. Det ska bli jättekul och jag hoppas verkligen att det går bra för oss, man vill ju vinna, eller hur? ;) ialla fall, det kanske inte blir så himla bra uppdatering här på bloggen, men jag försöka att lägga ut resultat från matcherna och så. Borde egentligen lära mig att göra inställda inlägg.. men det det tar vi en annan gång ;)

Av amandahermansson - 18 april 2013 16:35

Är lite fancy idag och har på mig (mammas) blåa byxor, senast jag hade denna outfit såg det ut så här och det ser typ likadant ut idag. Minus en detalj. Inget gips :)

Av amandahermansson - 17 april 2013 17:48

Har vikt alla program och nu väntar vi på att konserten ska börja så vi får dela ut dem ;) nationella i so är nu avklarat och det känns som att jag har klarat mig hyfsat ialla fall. Gick hem till lissie och åt mat och titta på the hobbit (och åt liiite choklad...) och imorgon är det beeptest...

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards