Alla inlägg den 5 april 2013

Av amandahermansson - 5 april 2013 15:52

När vi kom dit så var det öppen casting, så i trappan var det ett tiotal personer som stod i trappan och väntade, skönaste känslan att bara gå förbi alla ;) kom in, fyllde i ett nytt papper och gick sen ut igen med en tjej som skulle fota mig i trappuppgången på andra sidan. Gick förbi alla i trappan som väntade. Tog en massa kort och sen gick vi tillbaka, och förbi alla igen. Väntade några min medans tjejen pratade med Sara (hon som jag träffade förut) och sen bestämde de att de skulle ta några flera kort men med en annan kamera. En kille som hette Olle började med att fixa mitt hår lite och sen tog han också massa kort ;) sen pratade vi lite med Sara och verkade jättepositiv och tycker att jag "är en supercool tjej". Hon sa att de på måndag skulle sätta sig och prata allihopa och då skulle även hon som scoutade mig vara med, och sen skulle de ringa mig. Så jag kommer inte släppa mobilen ur sikta nästa vecka ;)

Av amandahermansson - 5 april 2013 13:49

Sitter på en bänk i solen på Stureplan och väntar. Klockan 14.30 är det dags.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards