Alla inlägg under februari 2013

Av amandahermansson - 5 februari 2013 20:32

Sitter och tittar på film, samtidigt som jag väntar spänt på morgondagen då jag ska tillbaka till läkaren och förhoppningsvis få ta bort mitt gips :)
Och detta var allt för nu

Av amandahermansson - 4 februari 2013 13:18

Nya skjortan från lager 157 och svarta jeans från Ellos :)

Av amandahermansson - 3 februari 2013 19:21

Spenderade förmiddagen på lager157 med mamma och Emma. Fick med mig bla. ett par jeans, en skjorta några blusar mm. :)
När jag kom hem så träffade jag my, vi tog en lååång promenad och pratade maassor.
Vill bara säga att du är en fantastisk person som jag tycker om så himla mycket!!! SMILE!! <3

Av amandahermansson - 2 februari 2013 20:30

Lissie och jag står i garderoben och tar emot folks jackor. Eller?...

Av amandahermansson - 2 februari 2013 11:48

Vi hade planerat att idag åka hela familjen till hälleforsnäs och lager 157, men då wilma kräkes x antal gånger inatt så blir det inte så.. Förhoppningsvis åker vi imorgon istället :) Har därför hela förmiddagen fram tills nu tittat på pretty little liars med emm.

Ikväll ska jag stå i garderoben med lissie då roger pontare har konsert i konserthallen. kul kul. kommer förmodligen inte hem förrän sent ikväll, suck. Missar också melodifestivalen, inte för att jag bryr mig så mycket, det är mest personer som sjunger falsk och tror dem är något. Men det är min åsikt.

Nu ska jag göra det bästa av denna lördag. (jobbar kemi...)


Av amandahermansson - 1 februari 2013 20:49

jaha, jag som trodde det skulle bli en myskväll med familjen och en film, men icke sa nicke, pappa satte sig och kolla på ''på spåret''.. suck.. typ världens tråkigaste :/ så jaa, jag sitter framför datorn, emma vid mobilen och mamma gick till grannen.

nöjd med dagens träningspass efter en riktigt chill dag då vi fick slutade vid 12, så jag åkte till leos lekland och busade lite med wilma och mamma ♥

 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards