Alla inlägg under februari 2013

Av amandahermansson - 11 februari 2013 19:30

Är nyduschad efter träningen och mamma har precis plockat bort stygnen som jag hade kvar i fingret. Så nu är der bara en stor äcklig sårskorpa :/
Nått lite finare är dagen outfit, som kommer här :)

Av amandahermansson - 10 februari 2013 20:41

Sitter och myser med familjen framför Fantomen på operan. Har haft en lugn söndag med lite allt möjligt, imorrn är det dags igen. Måndag, skola och träning.
Bild på något jag gjort idag :)

Av amandahermansson - 9 februari 2013 21:46

Svenska folket + Melodifestivalen = katastrof. Punkt.

Av amandahermansson - 9 februari 2013 18:16

Har idag gråtit en skvätt. Blev inte så himla glad när jag på riktigt insåg att jag förmodligen inte kommer kunna följa med Lissie till fjällen nästa vecka, inte heller spela varken fiol eller handboll ordentligt på flera veckor.. Så, den där söndagen för drygt en månad sen så förstördes i princip hela våren för mig. Nästan.  Nu ska jag ägna mig åt mina sjukgymnastik övningar och hoppas på att allt är över på ett killevipp. Vilket det inte kommer vara.

Av amandahermansson - 8 februari 2013 19:29

1&2 kort som jag har gjort nu ikväll. 3. En "indian"frisyr som Emma gjort.

Av amandahermansson - 8 februari 2013 11:57

Har precis avslutat nationella prov i svenska. Jag blev klar med min novell redan efter en timme.. Så resten av tiden satt jag och läste i "texthäftet". Hoppas såklart på att det gick bra och att jag inte failade, men det tror jag inte ;) nu ska vi baka pizza på hemkunskapen, labba på no och sen ta helg.

Av amandahermansson - 7 februari 2013 16:50

Ligger hemma i soffan och glor på tv, taggar inför nationella imorgon... Eller inte. Längtar så tills det är maj och jag är på väg till Berlin med världens bästa klass och alla nationella är klara och allt sånt där. Men tyvärr så äger jag ingen tidsmaskin ;)
Fast två timmar fram i tiden så kaanske jag åker ut till ellfolk och kollar på match, får se om jag orkar, känner mig inte 100 just nu..

Av amandahermansson - 6 februari 2013 16:32

Gipset är nu borta (!), men jag får dras med denna fingergrej som ett extra stöd för fingret. Dels eftersom frakturen inte har läkt helt, men också för att jag inte ska börja spreta med fingret. Får inte belasta (lägga nån tyngd) handen något på typ fem veckor, och jag har fått sjukgymnastik som jag ska göra för att få upp rörligheten igen.

Jag avrundar detta inlägg genom att uppmana er alla att gå på våran konsert som är den 10/4. Denna snygga affischen har Henrik i min klass gjort och den är till vår konsert :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards