Alla inlägg den 24 februari 2013

Av amandahermansson - 24 februari 2013 19:36

Antingen så är det fel på min dator eller så är det fel på bloggplatsen.se. Efter den senaste uppdateringen av appen så kan man inte längre ladda upp bilder. På hemsidan så kunde jag varken ladda upp bilder eller spara ett inlägg. När jag ska spara inlägget ¨så stängs mitt internet av, vilket innebär att sidan kraschar och jag får börja om från början. Detta har hänt VARJE gång jag ska skriva ett inlägg. Inklusive idag, därför sitter jag nu och skriver ett nytt inlägg. Istället för att titta på tv som jag hade tänkt mig.

Därför avslutar jag nu detta inlägg så fort som möjloigt så att inte det här heller försvinner. Och det blir inte heller några bilder eftersom det inte går...

bio

Av amandahermansson - 24 februari 2013 13:56

Jag, Emma och pappa befinner oss i biosalongens omslutande mörker och tittar på bioreklamen. Om några minuter så börjar the hobbit. (vet, lite sent ute..) När jag kommer hem så ska jag göra ett försök att ladda upp bilder på datorn. Ni lär väl märka om det gick eller inte ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards