Alla inlägg den 15 januari 2013

Av amandahermansson - 15 januari 2013 16:37

Japp, det är mitt gips... Har tagit mig igenom en skoldag med lite annorlunda saker. Är inte direkt van vid att gå med handen och tre fingrar inpacketerade i ett klumpigt vitt gips (just nu smyckat med fina färger från mina vänner). Har också bestämt mig för att nästa vecka ska jag vara med på klassorkestern (även fast jag bara kan spela med ett finger..) och fått reda på att vi inte kommer få tillbaka vår spanskalärare som vi fick efter Madde. Hon vi har nu är inte bra. Eller, hon är kanske bra, men hon passar inte oss och vårat sätt som vi fått lära oss att jobba på. Men vi får väl hoppas att det blir bättre när vi "lär känna varandra".
Vet förresten också att vi ska till Spanien över min födelsedag i sommar :o blir kul och annorlunda det med ;)
Nu ska jag äta lite mat och sen ska jag se om jag kan spela lite fiol :)

Av amandahermansson - 15 januari 2013 08:12

Hur ska detta gå? Har två fingrar på vänstra handen som inte är gipsade. Jaja, jag får väl göra mitt bästa allt här i livet kan ju inte vara lätt...
Min mamma var ju söt ialla fall och bredde smörgåsar med ett hjärta på <3

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards