Alla inlägg under december 2012

Av amandahermansson - 12 december 2012 08:00

Och jag är jäättenervöss :/
Kunde inte ta några bra bilder idag så därför blev det den här dåliga med blixt så man inte ser nånting, förutom att min tröja ser orange ut men den är rosa :)
Babblar på om ingenting så nu trycker jag på "spara inlägg" så ni slipper mig;)

Av amandahermansson - 11 december 2012 20:44

...hittat rätt plats i livet. Jag har tillbringat min dag på dagis, och det är såå underbart!
Skoja bara, är ju på prao på ett dagis och det var ganska bra:) lite kallt ute och lite väl upphetsade barn, men det värsta (det andra var bra) var blodpuddingen till lunch... :/ har aldrig i hela mitt liv ätit det och jag önskar att det hade förblivit så.. Hoppas på bättre mat imorgon då vi ska till rinman, jag är jättenervös! :s

Av amandahermansson - 10 december 2012 19:25

Fast kanske inte... Nya skor och termobyxor. Bild på skorna kommer senare.
Har varit och kikat på träningen och bestämt att på fredag ska jag träna!! :D har ju inte tränat den höstlover pga hjärnskakningen och det ska bli såå skönt att få komma igång igen. Snart blir det ännu mera handboll (på tv:n) men först lite föda ;)

Av amandahermansson - 9 december 2012 19:59

Så var årets julkonserter avklarade. Det enda som inte blev bra var när vi skulle dansa som servitörer och ha en bricka, så fattades det en bricka så jag fick dansa med EN mugg, och ja, det såg väl lite konstigt ut, men vad skulle jag göra? :/
Imorgon är det en efterlängtad sovmorgon och sedan en sväng till Tuna park för ett par vinterskor.
Bild på väldigt fina tjejer!

Av amandahermansson - 9 december 2012 13:58

Av amandahermansson - 8 december 2012 20:35

(Wilma provar kjolen och eldsflammorna)
Fåniga ballerina kjolar som man vill kasta på de idiotiska scenarbetare som tar undan notställ istället för att ställa fram, Ming Palace med halva bästa 9k, luciatåg, hot chocolate, firedance och bjällerklang, och imorgon ska vi göra allt detta två gånger till :)

Av amandahermansson - 7 december 2012 21:15

visst låter det härligt att gå i skolan ca 11 timmar en fredag??

nej, inte direkt... speciellt inte när man har varit sjuk i 2 dagar. imorgon är det ingen sovmorgon och hårt arbete på förmiddagen innan det är dags för första konserten, på söndagen så är det två konserter och på mådag får vi äntligen lite komp, ledigt hela måndagen och sen 3 dagar prao med Julia på mormors dagis och en dag på natur på rinman. Lite om de närmaste dagarna.


Tycker att alla ska gå in på DENNA sida och rösta på EMELIE RÖSLER så hon går vidare till final och har chans att vinna en resa till london med skivinspelningar, om ni missade vart ni skulle trycka så kan ni trycka HÄR, HÄR eller HÄR!

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards