Alla inlägg under september 2012

Av amandahermansson - 6 september 2012 08:34

Sitter på bussen med Ebba på väg mot skolan, veckans tredje sovmorgon! :)

Av amandahermansson - 5 september 2012 20:11

Louise följde med ikväll när vi skulle "hälsa på" Emma och 7k i mälarvik ikväll. Lite minnen från sjuan och åttan ploppade upp tillsammans med sång och korvgrillning :)

Av amandahermansson - 5 september 2012 17:18

Jeans Ellos, skjorta garderobsfynd, kofta cubus, skärp cubus

Av amandahermansson - 4 september 2012 17:31

Det här inlägget kommer att bestå av mina tankar, funderingar och åsikter rörande min modellansökan.


Huvudet snurrar av nervösa tankar, jag har inte fått något besked en om varken det ena eller andra. Men såklart hoppas jag ju på det bästa! Det vill säga ett JA.
Om det inte skulle bli ja, ja då vet inte inte riktigt vad jag ska göra, antar att livet återgår till precis som det var innan allt det här, eller, precis lika kommer det inte bli eftersom jag hela tiden kommer ha det här i baktanke.. Men om det blir nej, så vet jag ialla fal att jag inte kommer att ta tag i det och göra en ny ansökan, på en annan modellagentur. Fast om jag skulle vilja göra det så tror jag ändå inte att jag kommer att göra det. För det här var ju verkligen inget som jag hade planerat. Om nån hade kommit till mig i början av sommaren och sagt att den tyckte jag skulle bli modell så hade jag sagt; aldrig, eller inte jag.. Men när hon kom fram till mig på djurparken och praktiskt taget redan hade bestämt sig för att jag skulle gå på det där mötet och göra en ansökan, så tänkte jag, visst. För jag visste ju att det ändå inte skulle bli nåt av det. Men sen började jag tänka på det, och då kom jag fram till att om hon inte ville att jag skulle göra en anmälan, så skulle hon ju aldrig ha kommit fram till mig. Så jag tänkte att jag kanske ändå hade en chans.

Så kom den där dagen, och pappa och jag satte oss i bilen mot Stockholm. Vi gick in där, skrev i pappret och tog lite kort. Sen var det bara att åka hem och vänta. Och det är där jag är i skrivande stund. Väntandes på ett brev. Ett mejl. Ett telefonsamtal? Jag har faktiskt ingen aning. Men jag vet vad jag vill att de ska stå i brevet, eller mejlet. Och jag vet vad jag vill höra i telefonluren.

Ett JA.

Av amandahermansson - 4 september 2012 12:58

iHola mis amigos! Ahora vamos aprender espaņol. iHasta luego!

Av amandahermansson - 3 september 2012 10:51

Igår så skaffade jag instagram, så jag tycker att alla börjar följa mig nu! aaamandah
För övrigt så sitter jag och väntar på att den tredje riktiga lektionen i nian ska börja :)

myy

Av amandahermansson - 2 september 2012 19:09

Sitter just nu hemma hos My, eller, vi ligger faktiskt. PÅ sängen ;) har spenderat eftermiddagen här. På sängen... If you know what i. mean ;) hihihi. Lite gästbloggning av my där :)
Jag vet att jag inte har skrivit det jag tänkte skriv den här helgen, men har haft fullt upp med 40-års firande.. Såå.. Det kommer en annan dag :)

Av amandahermansson - 1 september 2012 12:35

hejhej, hinner med ett litet snabbt inlägg nu, men förmodligen inte mer idag. Som säkert de flesta vet så fyllde min pappa 40 i torsdgas och idag kommer det massa gäster. Så nu ska jag återgå till städandet och fikafixandet så hörs vi en annan gång! :)


Och litet tillägg till bilden i förra inlägget, Louise lägger ner sin mobil i bakfickan ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards