Alla inlägg under september 2012

Av amandahermansson - 11 september 2012 09:21

Sitter och väntar på att bussen ska komma, missade nämligen den första eftersom den ikon för tidigt och jag inte hann.. Hatar att åka buss :/ Men nu kommer den :)
Ikväll då börjar orkestern igen. Suck. Inget som jag direkt ser fram emot, det enda som är bra är att det är ett speltillfälle och jag gillar ju att spela även om det här tillfället är lite extra tråkigt... Nu ska jag avrunda det här inlägget och ägna mig åt något så roligt som att åka buss..

Av amandahermansson - 10 september 2012 09:43

Redo för en ny skolvecka och ännu en inte-träna-handbolls-vecka..

Av amandahermansson - 9 september 2012 15:36

Sitter nu i bilen på väg till ansgars kyrkan och ska spela konsert, har laddat en hel förmiddag med bästavän, så nu kör vi! :)

Av amandahermansson - 8 september 2012 19:49

Första två matcherna vanns med många bollar, men nu är det en tuffare match mot spårvägen, men den får jag tyvärr inte se eftersom jag sitter i bilen på väg hem.. Men en funderar himmel fick jag ialla fall se :)

Av amandahermansson - 8 september 2012 12:27

Sitter nu i bilen på väg till Stockholm. Det blir inget spel för mig idag eftersom jag fortfarande har ont i min fot och inte kunde träna igår... :( så vi skippade den tidiga samlingen och åker istället upp nu för att kolla på några matcher. Hoppas det går bra för dem utan mig men det är det heelt klart ;)

Av amandahermansson - 7 september 2012 20:04

Fredagsmys med mormor och morfar<3

hej

Av amandahermansson - 7 september 2012 10:36

Hej, idag är det fredag och jag har ont i foten och ikväll är det träning och imorrn är der lördag och då har jag cup och jag vet inte om jag kan spela. Och på söndag har klassen konsert i Ansgars kyrkan och då tycker jag att alla ska komma! Hejdå.

Av amandahermansson - 6 september 2012 19:51

Idag åts årets sista slagsta glass, förmodligen. Men man vet ju aldrig, de stänger ju inte förrän på söndag så det är ju några dagar kvar ;) hade att det skulle bli en bild, men jag glömde bort det.. Så det blir den här, dagens outfit.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards