Alla inlägg under september 2012

Av amandahermansson - 18 september 2012 12:57

Så jävla glad att jag har dig Emma!
Älskar dig syster! <3

Av amandahermansson - 18 september 2012 10:37

Av amandahermansson - 18 september 2012 08:57

Vet att jag kanske lagt ut denna bild förut.. Men idag bär jag denna tröja istoppad i ett par svarta byxor och håret i en tofs.
Dagen bjuder på orkester gånger 2 och massa andra lektioner. Ha en bra dag allihopa! :)

Av amandahermansson - 17 september 2012 19:33

jag vet att min bloggning idag och i helgen inte vart på topp och det har kanske inte handlat om de mest intressanta saker, men jag har bara haft handboll på hjärnan hela helgen.. och efter fyra veckor utan handboll är det ganska långtråkiga veckodagar för min del. Men på fredag är det dags igen och då hoppas jag verkligen att foten håller och att det inte gör ont! Annars rullar det på och på måndag är det världens barn konsert och då ska jag(Galdra) spela bluegrass och jag är lite depp, för vi repade idag och det gick inge bra för mig, fast jag vet att jag kan låtarna bra och så.. men vi har ett rep kvar innan måndag och då hoppas jag det sitter.

NU, chill kväll (eftersom jag inte tränar..)

bild, jag i 7:an

Av amandahermansson - 17 september 2012 10:28

Hej och Adjö.

MYs

Av amandahermansson - 16 september 2012 19:08

Är hos my, ni hittar hennes blogg här: http://lifeaboutmy.blogg.se tycker verkligen att ni ska kolla för hon är en fantastisk person och förtjänar några läsare på bloggen! :)

Av amandahermansson - 16 september 2012 06:52

Sitter i bilen på väg till göksten, mamma och jag ska jobba i köket fram till 10. Vi skulle egentligen ha börjat redan vid 6, men det slapp vi! :) Så nu är det bara att jobba på, alla lag ska ju få frukost..

Av amandahermansson - 15 september 2012 16:54

Har flyttat in till tv:n och handbollen. Emma spelar Pihls cup i helgen och de har vunnit sina första tre,såg inte den senaste eftersom den krockade med Guifs match och jag valde att stanna hemma och kika på Guif istället ;) har redan sett en av emmas och ska se en till ikväll. En solig handbollslördag med andra ord :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards