Alla inlägg under september 2012

Av amandahermansson - 25 september 2012 13:38

Jaha, nu blir det spanska vikarie resten av nian.. Våran lärare fick barn igår , sex veckor för tidigt. Men men så är det, är glad för hennes skull (:
Nu ska vi fortsätta vara duktiga och jobba ;) och ni måste vara duktiga på att läsa och kommentera! :)

Av amandahermansson - 25 september 2012 08:28

Dålig bloggning igår, men när man är i skolan från halv nio på morgonen till halv tio på kvällen, då känner man ingen vidare lust till att blogga...
Hur som helst gick det jättebra på konserten igår och jag är nöjd :)

Av amandahermansson - 24 september 2012 08:20

En ny skolvecka väntar och jag börhar veckan med en konsert för världens barn!

Av amandahermansson - 23 september 2012 14:41

Står nu och väntar på bussen. Är på väg mot Torshälla för att titta på match. Göksten97 mot Skogås96. Jag är inte med och spelar med tanke på att jag tränade första gången på en månad i torsdags.. Men nästa vecka är der match igen så jag hoppas på att vara med då :) idag får jag nöja mig med att vara åskådare ;)

..

Av amandahermansson - 23 september 2012 10:37

Jag tycker ni var lite fega igår, med tanke på att det var betydligt fler besökare än de två kommentarer jag fick.. Men tack så mycket Louise och Lissie för era åsikter! :)
Tror att jag kommer fixa en ny snart.
För övrigt: chill söndag med bästavän.

Av amandahermansson - 22 september 2012 15:46

Här ser ni två av de kort jag gjorde, det finns ett till men det är inte riktigt klart än. Anledningen till att det blå kortet är lite tomt är för att jag ska sätta dig nåt i mitten när jag vet vem det är till ;) fixade även till en låda och har just nu en kaka står i ugnen:)

Av amandahermansson - 22 september 2012 13:41

... att fixa en ny header? den jag har har jag ju haft ett tag nu, (sen i vintras eller nåt?) men den är ju lite höstig. så jag vet inte riktigt hur jag ska göra... kan inte ni snälla bara skriva en liten kommentar om vad ni tycker?

skulle bli glad då ;)

Av amandahermansson - 22 september 2012 12:13

Godmorgon på er alla, ledig lördag och sovmorgon. Är i full färd med pyssel, och när jag är klar kanske ni får en liten glimt av vad jag har gjort ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards