Alla inlägg den 20 maj 2012

Av amandahermansson - 20 maj 2012 18:37

det har vart fyra riktigt sköna lovdagar, hela familjen har varit ute och jobbat i trädgården varje dag (inte hela tiden;) och emma och jag har tränat på att gå ner i brygga fån vanligt stående och sen luta bakåt, och från att stå på händer till att tippa över till brygga, vi började igår kväll och idag när jag kom hem från målvaktsträningen så vågade jag testa på gräset, det funka! :D

träningen var faktiskt kul;) lärde mig lite nya saker och det känns bra att vi målvakter fick lite extra träning, annars blir målvakterna lätt bortglömda på de vanlliga träningarna och man står bara i målet och blir sönderskjuten med massa skott, inte så kul :/ men idag var det kul ;) ikväll ska jag njuta lite av de här lediga dagarna med att sjunka ner i soffan framför tv:n... och imorrn börjar en hektisk vecka, nämligen musikskolans vecka, så det är lite spelningar här och där :d

nu känns sommaren verkligen inte långt borta! och därför en sommarbild :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards