Alla inlägg under april 2012

Av amandahermansson - 2 april 2012 17:04

nu är det april, påsklov och snart sommar, fast man skulle kunna tro att det är november med alla snö, regn och hagel stor,mar som har kommit lite då och då den senaste veckan, riktigt aprilväder!

Jag måste också säga förlåt för att jag har varit så dålig på att blogga den här veckan, jag har tränat, varit på konsert, stått på loppis och spelat i orkestern+galdra, pluggat till två prov mm. kort sagt så har jag haft fullt upp med andra saker än att blogga!

Idag var jag ner på stan en sväng med mamma, emma och wilma. bla annat så köpte vi konsertkläder till mig och kycklingkläder till wilma(gul tröja+tights) och det blev även en fika, Mysigt! ♥


hade tänkt att det skulle finnas en bild här, men tydligen så funkar det inte att ladda upp bilder, så det här inlägget får bli utan bild...

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards