Alla inlägg den 16 april 2012

Av amandahermansson - 16 april 2012 18:38

egentligen så skulle jag vilja börja det här inlägget med en lång ursäkt för att jag inte har haft bloggandet på topp den senaste tiden... Om ni är uppmärksamma så kanske ni har märkt att jag har haft min blogg i ca 1 år nu, och jag har bestämt mig för att ha kvar bloggen, mn att det kommer bli som senaste tiden, inte så många inlägg och kanske inte så interessant. Men det är mest för att det kan vara skönt att skriva av sig ibland, tänkte också att jag skulle försöka ta upp lite tankar och idéer om som sånt rör sig inne i mitt huvud och om vad jag tycker och tänker.

Och det är upp till er själva om ni vill läsa och kommentera, jag tänker sluta bry om hur många som läser den eller om det kommer några kommentarer. (självklart skulle jag bli glad om det blev lite höfre siffor;)


På tal om bloggandet så har min syster fixat en blogg, den hittar ni här! den är dock inte färdig fixad än men den blir väl det så småningom ;)


Och nu tänker jag inte skriva nåt mer i det här inlägget för då blir det supermega långt... men jag ska ialla fall säga att jag var och spelade potatiscupen i helgen och det gick riktigt bra för oss, 3 lag anmälda och samtliga till A-slutspel och sen ett vinnande lag, ett lag 3:a och ett 6:a.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards