Alla inlägg under december 2011

Av amandahermansson - 11 december 2011 20:28

hej och hallå!

matchen idag gick bra, vi vann, bara med ett mål men vi gjorde ialla fall en bra match och det är väl nästan huvudsaken ;)

imorrn är det dags för skola igen, och fysik prov... inte riktigt taggad, lite mera punkter... sen är det lucia rep också, lite sådär smått tråkigt, men ändå lite kul :)

men nu ska jag tillbaka till filmen som rullar på tv:n

Av amandahermansson - 10 december 2011 19:35

 

förra årets pepparkakshus

idag var vi hos mormor och morfar och bakade pepparkakor och lussebullar, mums.

fast, kvällen har jag ägnat åt fysik, dock inte hela, men alldeles för mycket...

och nu har snön försvunnit, det hade ju inte kommit mycket men allt är borta :(

orkar inte skriva nåt mer onödigt nu, så jag säger tsck och hej och lämnar datorn för soffan och tv:n

Av amandahermansson - 8 december 2011 19:10

dålig bloggning... men det är mycket med skolan dom här sista veckorna innan jul, förra veckan hade vi ett prov och igår och idag var det matte prov och nästa vecka har vi so och no prov :/

nästa vecka är det också SM steg 3, kommer att bli kul tror jag och jag hoppas verkligen att vi går vidare till steg 4,

på tal om handboll, så hoppas jag att min syster slår över tv4 snart, där Sverige spelar handboll just nu:)

Av amandahermansson - 5 december 2011 14:53

och nu har det faktiskt kommit lite snö !! :D

jag tycker faktiskt att det är på tiden nu, hoppas bara det ligger kvar och att det kommer mera.

   

Av amandahermansson - 5 december 2011 12:34

det känns faktiskt riktigt skönt att vara ledig idag, började dagen med att ligga på sängen och läsa, riktigt härligt, har nu börjat på andra boken i twilight, jag bestämde mig för att läsa dom igen eftersom jag snart ska se fjärde filmen :)

nu väntar lunch och ikväll blir det träning, där i mellan, lite plugg...

Av amandahermansson - 4 december 2011 19:58

så var årets julkonserter avklarade, ganska skönt och nu ska jag ta och krypa ner i soffan och mysa framför tv:n, själv så är man ledig imorrn :) härligt!

men med tanke på tre dagars slit så är väl inte det mer än rätt ;)

Av amandahermansson - 2 december 2011 10:39

kofta:HM, ring:JC, halsband:guldfynd

sitter här nyduschad och färdig fixad, har ganska nyss ätit frukost och ska om nån timma bege mig iväg till glömsta för att hämta upp Ebba och så ska vi ta oss till lokomotivet och öva inför helgens konserter.

Av amandahermansson - 1 december 2011 19:52

jag tänker inte säga något om min dåliga bloggning den här veckan, men som ni kanske förstår så har jag haft fullt upp den här veckan, med prov och massa kör rep.

igår hade vi kunnat sluta vid halv 12, men eftersom att vi inte hade fått reda på att våran idrott var inställd så var vi kvar och väntade på att den skulle börja-.-

och idag hade vi egentligen bara två riktiga lektioner, men jag var bara på en av dom(och halva andra) för det var lite cabare rep också... det är myyycket som händer nu innan jul, imorrn och hela helgen är det julkonsert och rep(därför var det kör rep i 2 timmar igår..)

fast på måndag är vi lediga :D


nu känner jag att jag måste sluta skriva, annars blir det här en hel uppsats...

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards