Alla inlägg under juni 2011

Av amandahermansson - 10 juni 2011 13:50

Sooooooommarloooooooov !

Hääärligt :D


Fast det var en väldigt seg avslutning, eftersom niornas tog flera år bara för att alla klassser skulle upp en i taget och få en ros och sina betyg.

Sista bussresan hem gick fort, fast det var väldigt varmt!När jag kom hem ställde jag mig i duschen och svalka mig lite, kom typ ut nyss och kom på att mamma skulle ta avslutningsbild på mig, och jag har bytit om -.- och mina lockar som jag hade har typ alla försvunnit :( så vi får väl se hur det blir med den biten ;d


Vid typ halv fyra ska jag åka iväg och hjälpa mina kusiner att flytta, det blir nog kul och sen ska vi sova över i det nya huset =)

Nu ska jag spela lite sims, hoppas att mamma kommer in snart så jag kan få lite lunch, annars så får jag väl fixa det själv :p


massor av sommarkramar

/amanda


förresten så har Ebba en fototävling på sin blogg, tycker att ni kan kolla in den, har inte bestämt än om jag ska vara med, vi får se om jag hittar en bra bild :p


länk till bloggen :

http://ebbahjartanikon.bloggplatsen.se

Av amandahermansson - 9 juni 2011 17:20

korv med makaroner...

jag är urless på korv just nu, speciellt korv med bröd, har jag ätit det hela tiden ända sen i fredags typ :( idag åt jag korv till lunch och till middag -.-

men nu sitter jag och äter choklad :D och så ska jag spela lite sims ;)

Av amandahermansson - 9 juni 2011 16:57

nu ska jag gå och äta mat, det blir nånting ;d


efter maten ska emma iväg på skolavslutning, tror inte att jag kommer att följa med :p har ju egen imorrn och det räcker för min del :)


här får ni en liten mat bild, fast jag ska inte äta pannkaka.

 

Av amandahermansson - 9 juni 2011 16:26

har ingen större lust att skriva nåt nu, men jag tar väl några ord om dagen.

vi övade först inför skolavslutningen imorrn och sen åkte vi till skjulsta, eller jag och några åkte buss alla andra gick :p

vi grillade korv och badade, sen började det regna jättemycket och då fick vi åka hem ;)

jag handlade lite med morfar och wilma, vi var även på skokanonen och kollade på ballerina skor till mig, men det finns ju inga som är lagom stora till mig  


 //amanda

Av amandahermansson - 8 juni 2011 13:38

hej och hallå :)

Nu sitter Ebba här bredvid mig, hon kom nyss :p för hon åkte buss och jag cyklade. Fast jag skulle ju också åka buss, men jag missade den imorse...

Cabáren var sådär, typ alla som sjöng, sjöng falskt... enligt min åsikt ;d


Nu skriver jag mer sen, annars är jag osocial mot Ebba ;)


//amanda  

Av amandahermansson - 8 juni 2011 09:19

ja, nu sitter jag här, medans alla andra förmodligen är i skolan ;)

om ca 20 min så ska jag gå till bussen, har bestämt mig för att jag inte orkar cykla idag, och så slipper Ebba åka buss ensam, för det är inte kul :d

som jag skrev igår så börjar vi ju halv elva :D och slutar ca två timmar senare :D


för eftermiddagen så har jag inga planer, jag får se vad jag gör. förutom att jag ska träna förstås ;)


nu ska jag ta en snabb titt på facebook innan jag sticker.


//amanda


  bilden är tagen för nån vecka sen, men idag har jag det svarta linnet och shorts + de nya halsbandet.

Av amandahermansson - 7 juni 2011 19:42

Hej!


Nu har jag gjort en ny header som jag ska ha, var inte riktigtr nöjd med den jag har nu :d Men den här blev lite bättre tycker jag, ni får ju självklart säga vad ni tycker också :) 


Idag så var det en kort skoldag, vi städade i ca en timme sen hade vi fritt fram till ett då vi skulle vara i sprothallen och ha fyr-kamp. Då gick vi hem till lissie och spelade lite spel ;) Sen cyklade jag oc lissie ner på stan och innan vi gick in i sporthallen så var vi in på biblioktekt och gick på toa, då hittade jag några böcker som jag lånade. Sen gick vi till sporthallen och där var det ett j*vla liv.
Man tävlade alla arbetslag mot varanda och det var två pris, ett om man vann fyrkampen och ett för bästa hejarklack, vi kom sist på fyrkampen men vi vann det andra priset :D


Cyklade hem och åt mellis, sen åkte jag mamma emma och wilma till tuna park en stund, hittade inga shorts eller skor men jag köpte ett fint halsband på ur och penn, kommer bild ;p


Nu ska jag ta nåt att äta och sen ska vi fika på sockerkakan som är nybakad, mums ;) Sen kollar vi nog på nåt program på tv :)


Måste bara säga att jag börjar halv elva imorrn :D och sen slutar vi typ två timmar efter, vi ska kolla på niornas cabáre ( har ingen aning om hur det stavas ;) sen slutar vi och jag vet inte hur lång den är men max två timmar.


Jag ska också bara påminna er om att fortsätta rösta c:



//amanda ♥


det står : i love you

jag kan inte fatta varför den inte vill vända på sig, men ni får väl vända på huvudet istället ;)

Det är ett sånt hjärta som man kan öppna och sätta in en

bild i.

Av amandahermansson - 6 juni 2011 12:35

jag följer med till kusin, tror jag ialla fall :p Och jag kommer att hinna till träningen :)


Vaknade strax innan halv tio idag, skönt att få sova och inte behöva gå upp 05.30 eller 06.00 ! FAst när vi skulle gå 05.30, så vaknade jag 4 och var vaken sen det -.-

Har precis ätit lite lunch, blev korv med bröd, innan så låg jag ute och solade och läste lite ;D Skönt att det är fint väder :D


Förresten, nån som går i min klass som vet när vi börjar och slutar imorrn och vad vi ska göra ? Själv har jag ingen aning :d

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards