Alla inlägg den 29 juni 2011

Av amandahermansson - 29 juni 2011 16:09

hejhej :)


förlåt för dålig uppdatering men som jag har sagt kommer jag inte skriva så mycket nu på sommaren, det är ju mycket härligare att vara ute nu när det är så himla fint väder !!  

Inatt så sov lissie och ebba hos mig, vi sov i tält och hade det super mysigt:D På kvällen så var vinusha också med fast hon åkte hem sen. Vi grillade korv och marsmallows och sen åkte vi och badade i mälarbaden. Det var jätte skönt och vi var nästan helt ensamma, det var ialla fall bara vi som badade :) 


Ikväll så blir det träning för min del. Ska bli kul eftersom jag har varit borta i ca en och en halv vecka p.g.a att jag har varit förkyld och haft ont i halsen och hostat :s inte så kul... och på söndag så åker vi till partille :D eller om det är på måndag... vet inte riktigt (:


Nu orkar jag inte skriva mer, hade inte tänkt att skriva så hhäör mycke egentligen men när man väl har börjat så är det lite svårt att sluta och ibland så är det precis tvärt om, att man inte alls vet vad man ska skriva om :p

Haha, nu slösade ni några minuter på erat liv genom att läsa det här, förlåt, Så här får ni en liten bild ;) ♥

 

jag förra sommaren när jag hade sovit i en häftigt fläta ;d

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards