Alla inlägg den 23 juni 2011

Av amandahermansson - 23 juni 2011 11:51

hej och hallå !


i tisdags och onsdags så var jag i stockholm, det var därför jag inte la upp nåt, men med tanke på hur många som hade varit inne och kollat så gjorde det inget...  det var emma och jag som var hos min mormors bror och hans fru ;) dom bodde i en lägenhet typ vid st:eriksplan. och där var det verkligen jätte mysigt !!!!    

i stockholm så hade vi super kul :D vi gick typ igenom hela stockholm kändes det som fast det gjorde vi ju inte :d men vi gick genom gamla stan, och så var vi inne i riksdags huset och för att få komma in och kolla så var man tvungen att gå igenom en sån där kontroll som det är på flyplatser, och det tjöt om både emma och mig :/ fast det var för att vi hade converse på oss och det är ju metallringar vid skosnäret :p

sen fick vi gå in i kammaren och där var det nån som stog och pratade. jag tycker att det var lite coolt att vi fick komma in där .;)


nu så ska jag ladda upp några bilder som ni ska få se :)

förlåt för att dom inte är åt rätt håll, men ni får vrida på huvudet ;) den här första är en dörr där till en trappuppgång där dom bodde. (fast inte deras ;)

  en gubbe som hade sprejat hela sig i guldfärg xp precis under det första valvet till höger så gick man in   till riksdagen.   en affär som heter amandas   en affär som heter liten amanda   efter att vi hade varit och ätit på tisdagskvällen och vi  skulle gå hem så började det regna jätte mycket och den här fina regnbågen kom fram.   jag skulle gärna ha haft den här fina klockan rakt framifrån men eftersom det regnade så mycket så ville jag inte stå i regnet och ta kort :s   emma och jag klättrade upp i ett stort träd igår och så tog vi lite kort på varandra och det här är bara tre utav dom. emma är på dom två första och jag på den sista.  

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards