Alla inlägg den 5 juni 2011

Av amandahermansson - 5 juni 2011 18:51

Nu är jag tillbaka igen, har haft en härlig helg tillsammans med Göksten f-97 :D

Det gick ganska bra för oss, även om vi inte vann en match i gruppspelet så var vi ändå bara några (max 5) mål ifrån och vi kämpade och vek inte ner. Idag så var det slutspel och vi var i b-sluspel, där fick vi möta Nyköping i åttondelsfinal och den vann vi med 12-5 :D Fast sen förlorade vi mot Borlänge men typ 21-1 . . .  Men dom spelade så otroligt fult så jag vill inte ens tänka på det, och domaren lät dom få göra precis som dom ville! Men vi gav dom ialla fall en match och hängde i, fast alla var trötta och säkert hade ont så kämpade vi ialla fall. Fast min egen insats var ju inte så bra. . . . Enligt mig själv. . .

Men jag är ändå nöjd över helgen och vad vi har presterat.  


Imorrn är vi lediga :D Vet inte om jag ska följa med och fira min kusin på eftermiddagen eller inte, för eftersom vi har träning vid fem så kommer jag nog inte hinna fram och tillbaka. . . även om jag vill det, men vi ska iallafall dit nästa helg och hjälpa dom att flytta.


Nu orkar jag inte skriva mer :d är fastikst ganska slut efter helgen ;)



//amanda

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards